Vid registrering får man 2 konton (3 om man har domännamn). (Kundavdelning, A-Förening och Webbhotell)
1.) Kundavdelning, detta är ett konto som används mellan oss och föreningen, här har vi uppgifter om föreningen och alla framtida köp görs via föreningens kundavdelning.
2.) A-Förening, detta konto används av föreningen ut mot medlemmar, det är i detta system som föreningens medlemmar registrerar sig i och det är detta system som föreningen till ex, skickar ut fakturor till medlemmar.
3.) Webbhotell, detta är kontot till er webbhotell. Webbhotellet är en extratjänst som ingår i alla våra paket och behöver inte användas om man inte vill det. För att kunna använda webbhotellet måste man ha ett domännamn.
4.) E-post, detta login använder man om man har ett domännamn och använder vår webbhotell. Via webbhotellet kan man skapa e-postadresser till föreningen som till ex våra (info@a-forening.se eller support@a-forening.se) och då logga in till e-posten via detta länk.