Hur köper jag krediter?

1.) Klicka på Kundavdelning under fliken Logga in

2.) Fyll i login uppgifter som skickades ut i din välkomstmail och logga in på vår Kundavdelning

3.) I Kundavdelningen ser du alla produkter som du har via A-Förening, på vänster sida vid blåa pilen på bilden här nedan ser du er förenings krediter. Klicka på KÖP KREDITER knappen där den röda pilen är i den här bilden här nedan.

4.) Ange summa som önskas fyllas på i erat konto, välj betalningsmetod (blå pil) och klicka på KÖP KREDITER (röd pil)

5.) En text dyker upp på skärmen och ber dig att vänta medans du tas till en ny sida utefter dina val gjorda i föregående punkt.

6 A.) Om betalning till Bankgiro valdes i föregående steg kommer du att tas till din digitala faktura som kan laddas ner eller skrivas ut. I den här fakturan hittar du BankGiro nummer, Organisationsnummer till A-Förening, adress mm. Om du skulle ångra dig och vill betala med kort så går det att göra detta direkt från den digitala fakturan, välj bara betala med kort där den blåa pilen visar i bilden nedan. Glöm INTE att skriva er referensnummer (fakturanummer) vid betalning till Bankgiro.

6 B.) Betalning med kort har valts i föregående steg, fyll i era kortuppgifter i fälten och klicka vidare till signering.

• 0 användare blev hjälpta av detta svar
Hjälpte svaret dig?