Här finner du frågor och svar rörande våra tjänster – allt ifrån medlemsproblem till vanlig felsökning i tjänsten. Det finns också mycket information för dig som vill lära dig mer om hur man använder grupper.
Vår Supportavdelning är redo att besvara alla frågor, om du har stött på problem eller vill bara fråga hur du bör göra. Skapa ett Supportärende, vi svarar vanligtvis inom 24 timmat.
På vår driftsida publicerar vi all information om eventuella driftsarbeten eller tillfälliga störningar. Du hittar både nuvarande störningar, planarbeten samt kan enkelt kolla historik bakåt i tiden för att se tidigare arbeten och störningar. Prenumerera gärna via RSS!
Hittar du inte det du söker i våra guider eller i vår kunskapsbank och föredrar att ringa framför att skicka in ett ärende till oss så har vår support generösa öppetider. Klicka här för att se våra öppetider och telefonnummer samt andra kontaktvägar.
Copyright © 2002-2018 Kam AB.
Alla priser är inkl. moms om inget annat skrivs.